Sağlık Sistem Mühendisliği Eğitimi Sertifika Programı

Süreçlerin İyileştirilmesi


Ders Bilgileri

Eğitim Yeri:İstanbul Üniversitesi AUZEF Online Eğitim
Eğitim Kontenjanı:Sınırsız

Dersin Detayı

Eğitim Yeri:İstanbul Üniversitesi AUZEF Online Eğitim
Eğitim Kontenjanı:Sınırsız
Eğitim Süresi:0 dakika
Eğitimciler:Eğitmen Adı Soyadı
Dersin Amacı

Katılımcıların; süreçlerin iyileştirilmesi, süreç iyileştirme ilkeleri, süreç iyileştirme yöntemleri, süreç yönetimi ve iyileştirme aşamaları, uygulama ve performans izleme, süreç performans göstergeleri, süreçlerin analiz edilme yöntemleri, sürecin sesi, çalışanların sesi, müşterinin sesi konularını öğrenmeleridir.

Dersin Hedefi

Katılımcıların; süreçlerin iyileştirilmesi, süreç iyileştirme ilkeleri, süreç iyileştirme yöntemleri, süreç yönetimi ve iyileştirme aşamaları, uygulama ve performans izleme, süreç performans göstergeleri, süreçlerin analiz edilme yöntemleri, sürecin sesi, çalışanların sesi, müşterinin sesi konularını meslek yaşantılarında kullanabilmeleridir.

Neler Öğreneceksiniz?

Katılımcıların; süreçlerin iyileştirilmesi, süreç iyileştirme ilkeleri, süreç iyileştirme yöntemleri, süreç yönetimi ve iyileştirme aşamaları, uygulama ve performans izleme, süreç performans göstergeleri, süreçlerin analiz edilme yöntemleri, sürecin sesi, çalışanların sesi, müşterinin sesi konularını öğrenmeleridir.

Dersin İçeriği

* Süreçlerin İyileştirilmesi
* Uygulama ve Performans İzleme

Öğrenme Çıktıları

Süreçlerin İyileştirilmesi / Süreç İyileştirme İlkeleri / Sadeleştirme / Basitleştirme / Standardizasyon / Kademeli İyileştirme / Süreç İyileştirme Yöntemleri / Planlama / Uygulama / Kontrol Etme / Önlem Alma / Süreç Yönetimi ve İyileştirme Aşamaları / Kritik Başarı Faktörlerinin Belirlenmesi / İyileştirme Önceliklerinin Belirlenmesi - Etki Analizi / Kritik Süreçlerin Belirlenmesi - Mevcut Durum Analizi ve iyileştirme öncelikleri / Uygulama ve Performans İzleme / Standartlaşma, Bir süreçten beklenmesi gereken özelliklerin neler olduğunun anlaşılması.

Problem Çözme Teknikleri / Fonksiyonel Organizasyonların Darboğazları / Süreç Performans Göstergeleri / Etkenlik / Verimlilik / Esneklik / Süreçlerin Analiz Edilme Yöntemleri / Sürecin Sesi / Çalışanların Sesi / Müşterinin sesi, Süreçlerin dokümantasyonunda gereken özelliklerin neler olduğunun anlaşılması.

Eğitimen Bilgileri
Eğitmen Hakkında kısa özgeçmiş ve akademik kariyer bilgileri yer alacaktır.

KAMU AKADEMİ

KAMU AKADEMİ